Lempin vauvakuulumisia, osa 2



Moi, se olen minä tässä Lempi ja olen hieman hämilläni. Minä en ole kotona tai olen minä siis "jonkun kotona". Olen kuulemma asunut pienenä "täällä kotona", mutta auta armias pitäisikö kaikki muistaa?

Tultiin "tänne kotiin" jollain rekka-autolla ja nukuin sohvalla, se tapahtui perjantaina. Oltiin käyty siellä mun lääkärillä ja se heilautti mut, että hupsista vaan sellaselle pöydälle joka surahti. Sitten taas katselvat jotain mun mahajuttuja (se muuten vaan paisuu ja paisuu ) ja tajusin salamana, että just joo ne ihmetteli niitä tyyppejä. Niitä on VIISI, että laske siitä lurjus-Sparrow sun viidet vuokrarästit murrr.

Noo sitte mentiin äipän kanssa MUN kotiin ja mun tavaroita alettiin pakata. Me oltiin varmaan taas lähdössä Kolille tai mökille tai jonnekin kivaan paikkaan. Mutta perjantaina olinkin yksin siellä rekassa tai mikä se nyt sitten olikin.  Tai en oikeesti yksin, siellä oli ne mun entisen kodin ihmiset ja JACK SPARROW. Olin aivan että whoot siellä oli se  MUN Jack Sparrow.  Ei se ollutkaa mua unohtanu. Me vaan tuijotettiin toisiamme ja yritin salaa vetää mun vatsaa sisään. Persikka, että se on iso.


Olin aika intona, kun se matkanteko loppu ja päästäisiin ulkoilemaan. Mutta me saatiinkin vaan vähän leikkiä, kun noi mahatyypit ei kuulemma saa kauheasti pomppia. Ai jaa, tiedoksi vaan, että siellä ne pomppii kyllä ihan itekseenkin. Että juu tosi kivaa.
No me mentiin sinne "toiseen kotiin" me syötiin ja mulle tehtiin peti. Parasta, että mulla on mun oma peitto. Siinä on kaikki mulle tärkeet hajut eikä mulle tule kai sitten niin ikävä. Oli mulla kyllä vähän ikävä, mutta ei kovin kun toi Jaska on mun kanssa.


Aamulla oli ihanaa herätä, kun Jaska oli siinä. Se on niin turvallinen ja kiva. Oon oikeesti aika tykästyny siihen ja ilonen että mulla on sen vuokratyypit mahassa. Ne silleen yhdistää meitä. Mutta kohta ne kuulemma lähtee, kun tää maha alkaa olla niille liian pieni. Että sillee, että on niinku liian pieni-kuulkaas tyypit, tää maha oli joskus pieni.
Noo en kyllä pane pahakseni vaikka te riehupellet häivyttekin. 

Mua nukuttaa aika paljon ja aina on nälkä. Se vähän ihmetyttää, ei se nälkä - ruoka  on hyvää, muttei aina haluais  nukkuakaan. Mutta kuulemma mun pitää kerätä voimia noiden tyyppien muuttoon.

masuasukit 60 vrk 💖

Kommentit