Lempin vauvakuulumisia


"Moi, se minä täällä Lempi ja olen hiukkas ymmälläni. On katsokaas sellainen niinku hieman omituinen olo. Sellanen jotenki et kaikki on vaan ihan ihanaa ja pää niinku leijuu jossain pilvissä.  Tykkään, että mua paapotaan ja hellitään. Mutta sitte kans, kun mua hellitellään niin noi on alkanut sanoa, että kuulemma mun silmiin on tullu jotain salaperäistä, niinku sellasta onnellisuutta ja jotain ihme rauhaa. Toi on mua nyt alkanu funtsittaa. Mahtaakos tuo ollenkaan olla hyvä juttu, jos silmissä on tollasia. Haittaakohan ne jossain vaiheessa mun näköä? Mitä jos se Elsa joka asuu meillä, meinaa varastaa mun luun ja mää en niinku nää sitä, kun se rauha tai onnellisuus on siellä silmissä. No ehkä, jos räpsyttelen riittävästi niin ne tajuaa olla viihtymättä, kun on niin levoton kämppä. Yks asia kans hiukka hämmentää... mun sporttinen keskivartalo on nähkääs alkanut  jotenki muuttua.. se niinku pyöristyy. Oikeesti pyöristyy! Oon hiukka paniikissa! Mun rotusen pitäs olla niinku sporttinen ja mun maha senkun pyöristyy. Ei ole kuulkaas yhtään kiva juttu, jos kadulla alkavat huutelemaan, että mitäs rotua te pullea neiti sitten edustatte?

Mun äippäkin taitaa olla hämillään mun mahasta ja sitä käytiin tutkimassa lääkärissä jollain jutulla. Siin oli sitte kans joku telkkari josta näky mun mahajuttuja..Äippä oli tosi ilonen ja hämmentynyt, siellä oli kuulemma jotain uusia tyyppejä joita ei aikasemmin ollu. Apua, mitähän tuo nyt sitten tarkoittaa?
Äippä selitti, että ne tyypit liittyy niihin mun treffeihin sen Jack Sparrow´n kanssa, ihan sikasiisti nimi sillä ja se oli kyllä ihana. Me niin salamarakastuttiin heti, mut ei se rakkaus kauaa kestäny, kun sen piti lähteä taas johonki reissuu.. Se jätti kuulemma nää tyypit mulle hoitoon ja nyt mää sit
kuljettelen niitä täällä mun mahassa ja siks syystä pyöristyn. Hoh hoijaa ota nyt sitte selvää, kuin kauan tätä kestää.. nyt on jo 39 päivän vuokrat rästissä.."


on tää niin raskasta...


tiesittekös muuten, että mulla on superkauniit silmät ja mun klieli yltää nenään :)

Kommentit