uimaretki



Tehtiin sunnuntaina Pipsan, Röllin ja Lisan kanssa retki Hyvinkään koirauimalaan :)
Alunperin mukana piti olla myös Jaskan, Tarmon ja Hipun,  mutta lopulta seurue kutistui tuohon kolmikkoon.
Lisahan on mestariuimari ja uimala on sille tuttu jo monelta vuodelta. Tytär Pipsa liittyi uimakerhoon vuosi sitten ja on iloksemme perinyt äippänsä taidot ja niinpä tytöt veti allasta eestaas sivusilmällä seuraillen alokas-Röllin polskuttelua. Pipsa ehti kyllä myös huomioida kamerahenkilön - ja vetästä maailmalle sen "mä niin osaan tän" -ilmeen.

Lisa <3

Pipsa <3

mä osaan :)



Röllille kerta oli ensimmäinen ja uiminen hiukka jännitti.  Kaikkea omituista.. ensin piti käydä suihkussa, sitten puettiin joku ihme pötkylä päälle. Ja ja sitten piti olla niinku joku kauppakassi jonka ope Tuovi kahvasta veti altaaseen eikä siellä ollut edes pohjaa  APUVA. Pakko huitoa tassuilla, että äippä tajuaisi et tää on pulassa. Ei se tajunnut- se vaan käveli edestakaisin eikä tullu mua jeesii, hoki vaan et "hyvä Rölli"- TÄH että hyvä rölli? hei haloo- mitä hyvää siin on ku tää veteli viimeisiään? Ihan omillani olin tai olihan se ope siinä mut mää olin sille vaa se kauppakassi. Ja ne yhdet jotka huiteli leuhkoina menemään ja katsoivat mua silleen säälivästi. No mää päätin näyttää niille ja aloin huitoa lisää käpälillä ja niin oli siistii ku vesi tyrsky tosi korkeelle. Paljo hienompaa ku joku tollanen tyttökellunta mitä noi kaks teki, eihän niiltä kuulunu ees mitää ääntä. Oisitte kuullu, kun mää uin miästä ja kuulkaa kerranki  mul oli sellane fiilis et no ny mää olen se HIRMUNE Rölli
Rölli <3




Alla linkki Homerin, Lisan ja Hipun 2011 uimavideoon :)

https://www.youtube.com/watch?v=mt0XNfnj4ho&list=UUtbd8uYJ4_s57Qfu-O76M0A

Kommentit